Isnin, 10 November 2014

Sihat Sunnah



Bebenan kerja yang bertambah tahun ini menyebabkan saya mudah letih dan mengalami tekanan serta mudah stress. Keadaan ini sangat merunsingkan kerana kegagalan menangani tekanan dan stress boleh menjadi punca beberapa penyakit kronik seperti kanser. 

Saya faham bahawa selagi mana saya makan gaji dan bekerja dengan orang maka saya tidak akan dapat lari daripada bebenan kerja, tekanan dan stress untuk menjaga prestasi diri dan syarikat. Saya ada 2 pilihan iaitu keluar daripada zon makan gaji  atau masuk ke zon bekerja sendiri/berniaga. Pilihan saya pada masa kini  adalah terus kekal di zon makan gaji untuk  satu tempoh tertentu. Saya akur bahawa jika ini  pilihan saya maka saya perlu bertindak untuk mengawal tekanan dan stress agar tidak membahayakan kesihatan diri dan emosi saya. 

5  bulan yang lepas, seorang kawan yang telah disahkan menghidap kanser telah  memperkenalkan saya satu produk makanan sunnah iaitu Sihat Sunnah. Menurut beliau ia membantu  memulihkan penyakit beliau dan sangat sesuai. Beliau pun telah semakin pulih. 

Melihat kebekesanan produk ini ke atas kawan saya  maka telah mencuba,  tujuannya adalah untuk menyembuhkan penyakit PhotoAllergy (alergi kepada cahaya matahari)  yang saya hidapi  semenjak 3 tahun yang lalu serta untuk mengawal  keletihan  dan stress yang sering saya alami. 

Setelah mencuba selama 2 bulan   dan telah nampak keberkesanannya. 
Saya tidak mudah letih dan kurang rasa stress. Manakala masalah photo allergy saya semakin terkawal. Saya rasa lebih bertenaga dan sihat. Alhamdulillah. 




Jus Buahan Sunnah


Sumber gambar: Laman web Sihat Sunnah
JUS BUAHAN  SUNNAH SIHAT SUNNAH
Jus  1001 Khasiat 10 Tumbuhan Sunnah Terbaik Dunia 
Jus lazat dengan 1001 khasiat dari Air Zam Zam, Habatus Sauda, Madu, Kurma, Zaitun, Saffron, Delima, Kismis, Goji dan Biji Anggur
Boleh diminum oleh seisi ahli keluarga termasuk kanak-kanak.
  • Gabungan formula Sains dan Sunnah yang mampu membantu mengatasi pelbagai penyakit kronik seperti kanser, kencing manis,  paru-paru, penyakit jantung, sakit sendi, sakit lutut, gout dan lain-lain.
  • Mengandungi agen antipengoksida bioaktif paling berkesan bertindak menguatkan sistem imun tubuh badan.
  • Dirumus secara sunnah dan mengikut panduan dari Penasihat Saintifik Pemakanan bertauliah.
  • Menggunakan 10 tumbuhan sunnah gred pertama yang berkualiti tinggi, diimport khas dari Timur Tengah.
  • Peratus kandungan setiap bahan ditentukan mengikut panduan saintifik dan tidak dibancuh sembarangan bagi memastikan tubuh badan menyerap keseluruhan khasiat dan mendapat kesan yang paling maksima.
  • Mengandungi penawar bagi segala penyakit seperti yang tertera dalam hadis bagi Air Zam Zam, Madu, Habatus Sauda serta kesemua buahan sunnah yang digunakan.
  • Membantu mencergaskan minda dan daya ingatan
  • Membekalkan tenaga luaran dan dalaman
  • Membuang toksin
  • Mengurangkan kolesterol dan berat badan
Harga sekotak  (20 sachet) - RM90.00 

BERMINAT  untuk mencuba sila Whatssap 019-3305432 
                                                                             019-3305434

Tiada ulasan:

Catat Ulasan